«We discover Greece»: Η Ελλάδα μέσα από τα δικά σου μάτια

Μια νέα καμπάνια «ταξιδεύει» την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο με ένα κλικ

«Είσαι μέσα»; Αυτή είναι η πρώτη ερώτηση στην οποία καλείται να απαντήσει ο επισκέπτης της σελίδας discovergreece.com και αν πλοηγηθεί για λίγο και δει τις μαγικές εικόνες που προσφέρει η Ελλάδα από άκρη σε άκρη, τότε σίγουρα η απάντησή του θα είναι θετική – όπως θετικά έχουν απαντήσει μέχρι στιγμής  12.540 Έλληνες, αριθμός που συνεχώς αυξάνεται!





Τι και αν «τρέχει» εδώ και μόνο 20 ημέρες; Η καμπάνια «We Discover Greece» σημειώνει ήδη μεγάλη επιτυχία και καλεί όλο τον κόσμο να μοιραστεί διαδικτυακά τη «δική του Ελλάδα»!
Στόχος της σελίδας αυτής που δημιούργησε η Marketing Greece ένας και μόνο: η προβολή και η προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε όλο τον πλανήτη και η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό.
«Χρησιμοποιώντας τις καλύτερες τεχνολογικές εφαρμογές, το discovergreece.com κάνει πολύ περισσότερα από το να προβάλλει το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Δημιουργεί μια παγκόσμια κοινότητα υποστηρικτών του ελληνικού τουρισμού. Μια κοινότητα που θα μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο και θα συμβάλει σε νέα ρεκόρ θετικών αποτελεσμάτων για τον τουρισμό της χώρας μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Μarketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», προκειμένου να γνωρίσουν σε παγκόσμια πρώτη το website.
Ζητούμενο της καμπάνιας αυτής είναι το ελληνικό κοινό να δημιουργήσει για πρώτη φορά αυθεντικό περιεχόμενο και να διαδώσει τις δικές του εμπειρίες από την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο μέσω του wediscovergreece.com, ενός site διεθνούς εμβέλειας και προδιαγραφών.

Εξήντα videos, πάνω από 3.000 φωτογραφίες και 200.000 λέξεις είναι το υλικό με το οποίο η καμπάνια θέλει να κεντρίσει το ενδιαφέρον και να «καλέσει» ανθρώπους από κάθε μέρος της γης στη χώρα μας, αφήνοντας ουσιαστικά την «ίδια την Ελλάδα» να «μιλήσει» – άλλωστε οι 120 προτεινόμενοι εγχώριοι προορισμοί και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που μπορεί ο επισκέπτης να δει και να διαβάσει καθιστούν το ταξίδι στην Ελλάδα μια ξεκούραστη, απολαυστική και μοναδική εμπειρία.

Μάλιστα, τα βίντεο, αλλά και οι περιγραφές που συμπληρώνουν τις εικόνες κάθε γωνιάς της Ελλάδας είναι διαθέσιμα και στα αγγλικά, ενώ σύντομα θα φτάσει τις πέντε γλώσσες (θα προστεθούν γαλλικά, γερμανικά και ρωσικά), μιας και η καμπάνια θα «τρέξει» και στη Γερμανία, τη Ρωσία και το Ηνωμένο Βασίλειο.Φυσικά, ένα τέτοιο project δεν απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στους ξένους, αλλά και σε όλους τους Έλληνες, που έχουν τη διάθεση να γνωρίσουν την ανεξερεύνητη πλευρά της χώρας μας. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να μοιραστούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας τις δικές τους εμπειρίες από τον τόπο τους ή από το ταξίδι τους, κάνοντας γνωστά στο ευρύ κοινό τα μυστικά της περιοχής στην οποία βρέθηκαν - ή μεγάλωσαν. Και ως  τώρα έχουν αναρτηθεί 725 διαφορετικές ιστορίες από επισκέπτες της ιστοσελίδας, ενώ, όπως σημείωσε ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης «πολλοί συμμετέχοντες έχουν δηλώσει ότι εθελοντικά θέλουν να δίνουν ιστορίες του τόπου τους, οι οποίες στη συνέχεια θα αναρτώνται».Έτσι, οι μελλοντικοί επισκέπτες της περιοχής είναι σίγουρο ότι θα καταφέρουν να «γεμίσουν» με τις σωστές εικόνες και αναμνήσεις από το ταξίδι τους! Άλλωστε, η ίδια η καμπάνια είναι αυτή που ζητά τη βοήθεια των επισκεπτών της, γιατί επιδιώκει να προβάλλει «την Ελλάδα που κρύβει ο καθένας μέσα του»!



Θεματικές ενότητες (ήλιος και θάλασσα, τουρισμός πόλεων, πολιτισμός και θρησκεία, ναυτικός τουρισμός, συνεδριακός τουρισμός, ιατρικός τουρισμός, αλλά και δραστηριότητες, γαστρονομία, οικοτουρισμός, αγροτουρισμός, ευεξία, ακόμα και κατηγοροποίηση ανάλογα με το αν πρόκειται για οικογένειες, ζευγάρια, νέους ή μεγαλύτερης ηλικίας άτομα) και λοιπά κριτήρια που μπορεί ο επισκέπτης να «κλικάρει», επιλέγοντας τις δυνατότητες και τις παροχές που θέλει να έχει το ταξίδι του στη χώρα μας καθιστούν ακόμα πιο εύκολη την αναζήτηση και την επιλογή του ιδανικού – για τον καθένα – προορισμού.

Όμως, η εν λόγω πλατφόρμα δεν προσφέρει στο χρήστη μόνο μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει στην Ελλάδα, αλλά παρέχει και τη δυνατότητα σχεδιασμού και οργάνωσης του ταξιδιού του, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης μέσω ενσωματωμένου booking engine. Συμβάλλει δε και στη δικτύωση τοπικών επιχειρήσεων με διεθνείς τουριστικούς πράκτορες.

Στο τέλος της παρουσίασης, σημειώθηκε από τον κ. Ανδρέα Ανδρέαδη ότι «χτίζεται» ένα ακόμα κομμάτι του discovergreece.com «που βασίζεται στους celebrities. Διάσημα πρόσωπα θα μιλάνε για τη δική τους εμπειρία από την Ελλάδα, όπως για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ο George Clooney και οι πρόσφατες δηλώσεις του για τα Ελγίνεια μάρμαρα, κάτι που θα παρέχεται σε πέντε γλώσσες».

Για τις ανάγκες τις καμπάνιας «We discover Greece» έχουν δημιουργηθεί και σελίδες στα social media (Facebook, Twitter) μέσα από τις οποίες οι χρήστες μπορούν με ένα like μπορούν να δείξουν τη στήριξή τους.

Όσοι συμμετέχουν θα έχουν, μάλιστα, και την ευκαιρία να κερδίσουν από ένα ταξίδι κάθε εβδομάδα σε ελληνικούς προορισμούς!


H εταιρεία Marketing Greece

Η MARKETING GREECE Α.Ε. είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η οποία ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Κύριοι μέτοχοι της MARKETING GREECE είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).

Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, η MARKETING GREECE Α.Ε. έχει στόχο να υποστηρίζει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στην προσπάθεια να δημιουργηθεί μια νέα τουριστική ταυτότητα για την Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από ένα πλάνο πολυδιάστατης επικοινωνιακής στρατηγικής, στοχεύει να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.
Ο Πρόεδρος της Marketing Greece, Ανδρέας Ανδρεάδης, σημείωσε στην εκδήλωση παρουσίασης του website: «Η Marketing Greece ιδρύθηκε για να εξυπηρετήσει μια ιδέα, ένα όραμα για τη νέα εποχή ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. Το όραμα αυτό μετουσιώνεται σήμερα σε πράξη με την έλευση του discovergreece.com. Υποσχεθήκαμε να δώσουμε στο κοινό μια νέα διάσταση στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Μια διάσταση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μια άκρως ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς, αλλά και στις αυξημένες απαιτήσεις του δυνητικού επισκέπτη που διψάει για νέες εμπειρίες και φρέσκιες εικόνες».






































πηγη